Obert el termini per presentar documentació per optar a l'adquisició de pisos de Protecció Oficial

Pisos protecció oficial Vilablareix

Des del 27 de novembre fins el 27 de desembre de 2023, ambdós inclosos, es procedirà a obrir el termini per presentar les sol·licituds amb la documentació requerida a les bases per optar a l’adquisició d’un dels sis d’Habitatges Protecció Oficial Vilablareix.

 

La documentació s’ha de presentar via Seu electrònica a la web www.vilablareix.cat

 

https://seu.vilablareix.cat/SeuElectronica/ZonaPublica/Tramits/TramitsGenerics.aspx

 

Sol·licitud adquisició HPO Vilablareix

 

DOCUMENTACIÓ A ADJUNTAR A LA SOL·LICITUD:

 

  • Resolució inscripció del Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya.
  • DNI del sol·licitant o sol·licitants.
  • Fotocòpia del llibre de família. (Si s’escau)
  • Declaració que l'habitatge sol·licitat constituirà el domicili habitual i permanent i de la

totalitat de les persones que viuran a l’habitatge, indicant parentiu, data de naixement. (formulari a la web)

  • Certificat corresponent que acrediti que el sol·licitant es troba al corrent de pagament i no te deutes amb altres administracions:

Agència Tributària (document original).

https://sede.agenciatributaria.gob.es/Sede/va_es/procedimientoini/G304.shtml

TGSS i (document original).

https://portal.seg-social.gob.es/wps/portal/importass/importass/Categorias/Consulta+de+pagos+y+deudas/CCertificado+de+estar+al+corriente+en+las+obligaciones+de+la+Seguridad+Social

 

  • Certificat històric d'empadronament de totes les persones que constin a la sol·licitud (document original)