Més de 200 persones han visitat el bus del MNACTEC!

mnactec

Aquest cap de setmana, Vilablareix ha tingut l'honor de rebre el Bus del Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa (MNACTEC), una iniciativa itinerant amb activitats lúdiques i educatives al voltant de la cultura científica que ha rebut a més de 200 persones.

Entre les propostes més destacades, els visitants han pogut explorar el panell dedicat a la transició ecològica, que oferia consells pràctics sobre com estalviar energia amb els aparells quotidians de la llar. També ha tingut un gran èxit "El viatge cap al descobriment", un recorregut pels avenços científics i tecnològics més importants de la història. A més, una altra de les activitats interactives ha convidat els participants a reflexionar sobre com les activitats diàries, tot i mantenir-se similars al llarg dels segles, han evolucionat profundament gràcies a la ciència i la tecnologia.

Durant el cap de setmana, famílies, nens i nenes, i adults de totes les edats s'han apropat al bus del MNACTEC i han après no només sobre la història de la ciència i la tecnologia, sinó també sobre la importància de la transició ecològica, un repte imprescindible davant l'impacte de les tecnologies del segle XX. 

"Aquest esdeveniment reforça el compromís de l'Ajuntament amb la divulgació científica i el foment d'una ciutadania informada i responsable envers el medi ambient i el progrés tecnològic.", ha afirmat, la regidora de Medi Ambient, Anna Felip. 

MNACTEC