Salut

Protecció de dades de caràcter personal (LOPD)

 

Política de privacitat i protecció de dades de caràcter personal

L’Ajuntament de Vilablareix compleix la normativa sobre protecció de dades de caràcter personal i ha adoptat les mesures exigibles a fi de preservar la privacitat i la confidencialitat de les dades personals dels usuaris. 

 

Política de privacitat

D’acord amb l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), l’Ajuntament de Vilablareix informa que les dades personals subministrades en els formularis del web són recollides, incorporades i tractades en fitxers de la seva responsabilitat, amb la finalitat de donar resposta a les sol·licituds dels usuaris i gestionar els serveis i tràmits que requereixin, així com per fer-los arribar informació de les activitats i els serveis de la corporació. 

L’Ajuntament de Vilablareix entén que, en el moment d’omplir els formularis que figuren en el lloc web, els usuaris es consideren suficientment informats del tractament de les seves dades personals; és a dir, de les finalitats de la recollida d’aquestes i del tractament que se’n deriva, i pressuposa que hi donen el seu consentiment. De manera general, amb aquest acte, els usuaris autoritzen a l’Ajuntament de Vilablareix a tractar les seves dades per a les finalitats expressades en cada cas i, per tant, a incorporar-les als seus fitxers o, si escau, a tractar-les per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació i gestió dels serveis, d’acord amb el que estableix la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal. 

A fi que la informació que contenen els fitxers sempre estigui actualitzada i no contingui errors, l’Ajuntament de Vilablareix demana als seus usuaris que li comuniquin, tan aviat com sigui possible, les modificacions i les rectificacions de les seves dades de caràcter personal.

L’Ajuntament de Vilablareix ha adoptat les mesures tècniques necessàries per mantenir el nivell de seguretat requerit, segons la naturalesa de les dades personals tractades i les circumstàncies del tractament, amb l’objectiu d’evitar-ne l’alteració, la pèrdua, el tractament o l’accés no autoritzat tant com es pugui i sempre segons l’estat de la tècnica.

Quan sigui exigible legalment, les comunicacions dels usuaris del web que continguin dades de caràcter personal s’han de fer mitjançant un sistema de comunicació d’entorn segur. Els usuaris poden verificar en qualsevol moment si es troben en un entorn segur comprovant l’existència d’un cadenat tancat, que apareix a la part inferior de la pantalla.

Es pot revocar el consentiment atorgat en qualsevol moment, així com exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en els termes que estableix la legislació vigent mitjançant qualsevol de les opcions següents:

• Adreçant un escrit a les oficines del Ajuntament (c/ Perelló, 120 – 17180 VILABLAREIX, a través del Registre General del Ajuntament de Vilablareix. 

• Enviant un correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . 

• Mitjançant els formularis telemàtics previstos a tals efectes:

Dret d’accés: És el dret de l’interessat a sol·licitar i obtenir del responsable del fitxer informació de les seves dades personals sotmeses a tractament, sobre el seu origen i les comunicacions efectuades o que es pretenen fer.

> Dret de rectificació: És el dret a modificar les dades inexactes o incompletes.

Dret de cancel·lació: És el dret a suprimir les dades personals quan deixin de ser necessàries o pertinents per a la finalitat que va legitimar-ne la recollida i tractament. 

> Dret d’oposició: És el dret de l’interessat a oposar-se al tractament de les dades de caràcter personal o al cessament del tractament en determinats supòsits. 

 Reclamació de la tutela de drets:

Davant de la denegació, en part o total, de l’exercici dels drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició, o la desestimació de la vostra sol·licitud pel fet que no s’hagi atès dins el termini establert, podeu presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT).

L’APDCAT, per mitjà de la tramitació d’un procediment de tutela de drets, haurà de resoldre sobre la procedència o la improcedència de la denegació.

Podeu accedir-hi mitjançant l’enllaç següent: 

http://apdcat.gencat.cat/ca/inici

Enllaços d’interès:

Agència Espanyola de Protecció de Dades (http://www.agpd.es/)

 

 

Aula de P0

Aula de P1

Aula de P2

Aula polivalent

Aula de psicomotricita 

Quotes 2018/19 

Matricula: 80€

Material (anual): 50€

Quota llar empadronats (amb bonificació aplicada del 30%): 190 €/mes

Quota llar treballadors del municipi (amb bonificació aplicada del 15%): 230,70 €/mes

Quota llar no empadronats: 271,40 €/mes

Quota menjador: 145€/mes pels infants que es queden cada dia. (*)

Quota menjador eventual (inclou dinar i servei): 7,25€ (*)

Berenar: 0.95€

(*)Les quotes de menjador poden variar si es produeix un increment del preu en el servei de càtering.

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2018/19

  • Període presentació sol·licituds: del 30 d'abril al 11 de maig de 2018
  • Publicació de les llistes d'infants amb la puntuació provisional: 22 de maig de 2018
  • Termini per a presentar reclamacions: del 23 al 25 de maig de 2018
  • Publicació de la relació definitiva d’alumnat admès: 1 de juny de 2018
  • Període de matrícula: del  4 al 8 de juny de 2018

 Els alumnes que ja estan matriculats a la Llar d’infants no han de tornar a fer tot el procés de preinscripció i matrícula.

Llista Places Lliures

  •  P0-   8 places
  •  P1- 18 places
  •  P2- 15 places

Preinscripcions: oficines de l’Ajuntament de Vilablareix

Professionals de la llar

Directora: Eva Escuin

Educadores: 1 tutora per aula i suport: Jessica Alfaro, Afra Falgueras, Eva Pla, Noemí Sánchez, Cristina Vilà i Paula Planella.

Horaris

Matí: 9-12 h.

Dinar: 12-15 h.

Tarda: 15-17 h.

Al matí obrim a les 8’40 h.